Pages

Subscribe:

Sunday 12 August 2012

Omega Guard




Diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan Jepun. Ianya 3 kali lebih tumpat dari minyak hati ikan. Mengandung spaktrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA, HAD dan yang lainnya. Ianya dihasilkan dengan penyulingan proprietari bagi mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan masa yang sama menyingkirkan bahan bebahaya seperti plumbum, merkuri, arsenic, cadmium, dioksin dan PCB (polychloririnated biphenyl) yang merupakan sisa industri yang sangat bertoksik.

MANFAAT UTAMA

  • Membekal asid lemak yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Membantu  rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul disebabkan andropos. Ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita bagi mencegah PMS. Menghasilkan kulit yang licin dan kemerah-merahan.
  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok. Menentang thrombosis, mengawal tekanan darah tinggi dan menghasilkan kitaran darah yang normal. Mengatasi ketegangan pada leher, sakit kepala, merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah, mengawal obesiti, mencegah arterioclerosis, myocardial infraction serta mengurangkan risiko penyakit jantung.
  • Membantu petumbuhan dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori, ini kerana DHA merupakan nutrien utama untuk otak,saraf dan retina. Ia panting terutamanya 3 bulan terakhir. Mencegah alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran, mencegah migrain.
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru, mengatasi alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkaitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan masalah buah pinggang.
  • Mencegah kanser paru-paru, parudara, prostat dan kolon. Ia juga mampu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih effektif.
  • Memelihara sendi. Asid lemak omega mampu larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia mampu mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia juga mampu mencegah gout dengan effektif.
  • Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan, menstabilkan emosi, membantu pekembangan kesihatan mental. Mengatasi kemurungan, kebimbangan, neurasthenia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan schizophrenia.

0 comments:

Post a Comment