Pages

Subscribe:

Sunday 12 August 2012

Performance





KELEBIHAN SHAKLEE

Pertama kali di hasilkan pada 1980 an oleh saintis Shaklee dan universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (Human powered flight programme). Performance merupakan minuman sukan pertama bagi para atlit di Amerika Syarikat. Melalui perkasaan produk Performance dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.

·        Meningkatkan daya ketahanan badan, memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang semasa latihan fizikal, serta mampu memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

·        Membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal, membekalkan dan mengimbangkan elektrolit dalam tubuh serta mengimbangi metabolisma air dealam tubuh.

·        Mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini juga sangat bermanfaat kepada mereka yang menetap di kawasan tropika dan yang aktif dalam kerja seharian.

·        Ia juga mampu mencegah penyahidratan, mengurangkan kehausan, melembabkan kulit serta meremajakan kulit.

·        Terbukti secara klinikal mampu memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan penyembuhan bagi kecederaan otot.

·        Sangat sesuai bagi para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selapas pembedahan, mereka yang tidur lewat, penyahhidratan kulit dan otot, mereka yang mengalami masalah vagina kering, cirit-birit, tiada selera makan, rendah paras gula juga kepeningan.     

0 comments:

Post a Comment