Pages

Subscribe:

Thursday 1 May 2014

Meal shake untuk anak cerewet makan

Situasi anak-anak yang cerewat makan adalah perkara yang biasa sebenarnya. sekiranya anda mengalami keadaan ini percayalah anda tidak keseorangan. Cuma masalahnya kanak-kanak yang tidak mendapat nutrisi yang lengkap biasanya akan mudah jatuh sakit seterusnya menjejaskan potensi sebenar mereka. 

Oleh itu ibu-ibu perlulah lebih kreatif dalam memastikan anak-anak memperolehi nutrisi yang diperlukan. salah satu cara yang dapat saya sarankan ialah dengan menambahkan mealshake Shaklee dalam rutin hidangan seharian anak-anak.

Meal shake merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi  setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Malahan ia juga bagus bagi mengatasi masalah sembelit di kalangan kanak-kanak. Selain dari itu meal shake juga dapat meningkatkan selera makan anak-anak, insyaAllah..

Besempena promo Mei 2014 maka adalah masa yang sangat sesuai bagi ibu-ibu yang baru mahu mencuba. Manakala yang sedia mengamalkannya apa lagi jom beli satu set buat stok, Bebaloi-baloi..





Beminat dengan vitamin Shaklee
Jom dapatkannya segera, boleh hubungi saya :
Email Yahoo :khadijahwahari@ yahoo.com
Call/SMS : 016-6472335
Whatsapp :019-3382335

0 comments:

Post a Comment