Pages

Subscribe:

Thursday 11 October 2012

Chewable Vita-C


Manfaat Utama

Setiap tablet vita C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah temasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh setiap jam. Ujian klinikan membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.

  • Membantuk Kolegen, yang juga merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. oleh itu ia mampu mengurangkan terjadinya kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

  • Memperbaiki symptom pendarahan, seperti gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

  • Meningkatkan system imun, membina sel darah merah untuk  penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bacteria, mengukuhkan system imun, mengatasi masalah alergi hidung dan kulit. Juga menyingkatkan tempoh pemulihan flu dan selesema.

  • Memerangi kanser, merupakan anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi dalam tubuh dan merangsang penghasilan T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum in merosakkan sel tubuh kita.

  • Mencantikan kulit, pengambilan setiap hari mampu menghasilkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, juga mengawal penghasilan pigmen penyebab jeragat.

  • Memperbaiki insomnia, mengurangkan stress juga keresahan mental.

  • Mengekalkan kolestrol sihat, mengurangkan kolesterol tidak perlu,dan mengawal tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.


0 comments:

Post a Comment