Pages

Subscribe:

Thursday 11 October 2012

Collagen Powder



Manfaat utama

Kolagen merupakan tisu yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligament, otot, tulang sendi, tendon, mata, gusi dan salurn darah. Kolagen juga banyak membantu dari segi kecantikan dan kesihatan. Mengekalkan badan yang muda, mencegah penyakit dan meningkatkan kesihatan badan.

  • Kolagen Shaklee dihasilkan dari sisik ikan merah. Ia merpakan ikan yang mampu menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup secara bebas dalam lautan dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak. Ia juga mempunyai jisim molekul yang sangat rendah yang mana ia memaksimumkan penyerapan kolagen oleh tubuh.

  • Shaklee terdiri daripada 7 ramuan aktif bagi menambah keberkesanan kolagennya. Ekstrak biji Camellia Japonica dan Ekstrak Pfaffia bagi membantu penghidratan, tambahan vitamin C, B2, B6 sebagai antioksidan, tambahan kolagen ikan dan ekstrak kulit kerangan laut bagi membantu keanjalan. Manakala lactobacillus acidophilus bagi membantu penyerapan optimum.  

  • Kolagen Shaklee membantu mengembalikan keanjalan kulit, mengurangkan pigmentasi dan jeragat, mengurangkan kedutan dan mengecilkan liang roma, melembapkan kulit, menyuburkan rambut, menegangkan payudara dan punggung serta meningkatkan pergerakan dengan meningkatkan ’kusyen’ antara sendi.

0 comments:

Post a Comment